Minőségpolitikánk

Minőségpolitikánk

A CAD-Terv Mérnöki Kft. legfontosabb célja, hogy az általa nyújtott szolgáltatások minőségével és megbízhatóságával maradéktalanul megfeleljen a megrendelők elvárásainak és követelményeinek.

Jelen célkitűzés megvalósítása érdekében olyan hatékony MSZ EN 9001:2015 szabvány szerint kialakított minőségirányítási rendszert vezettünk be és működtetünk, amely garantálja szolgáltatásaink állandó és kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését.

Szerveztünk tevékenységére vonatkozó törvények, szabványok, jogszabályok által meghatározott előírásokat maradéktalanul betartjuk és alkalmazzuk.

Mozgatórugónk a folyamatos tökéletesítés és fejlesztés, mely a mindenkori elvárások és követelmények felderítésével elősegíti, hogy a versenytársainkat megelőzzük és megrendelőink látens igényeit is teljesítsük.

Korunk kihívásainak megfelelve vállalatunk egészét áthatja a fenntartható fejlődés elveinek történő megfelelés. Az alapelveknek első sorban saját szükségleteink kielégítésekor felelünk meg. Tervező vállalat révén az általunk tervezett termékeknél ügyelünk az alapelvek betartására, hiányok esetén figyelmeztetjük megrendelőinket a felelősségükre.

Szervezetünk minőségi célkitűzéseit periodikusan felülvizsgáljuk, valamint lebontjuk a szervezet minden érintett funkciója és szintje számára, továbbá ezen célkitűzéseket valamennyi alkalmazottunkban tudatosítjuk. Továbbá munkatársainktól elvárjuk, hogy tevékenységükkel szolgálják a megfogalmazott minőségcélok megvalósulását, és javaslataikkal segítsék minőségirányítási rendszerünk folyamatos javítását, ezzel emeljék szolgáltatásaink eredményességének, minőségének színvonalát

Tudatában vagyunk annak, hogy céljainkat csak stratégiai szövetségeseinknek tekintett alvállalkozóinkkal és beszállítóinkkal érhetjük el. Együttműködésünk során folyamatos tájékoztatás segítségével erősítjük körükben a minőségirányítás jelentőségét és hasznát.

A minőségpolitikában leírtak megvalósulásának érdekében az intézmény kiemelten kezeli az intézmény működtetéséhez fontos területeket:

  • a küldetés fontosságát,
  • a vezetés szerepét,
  • a pénzügyileg stabil működést,
  • a szakmai munka folyamatos fejlesztését,
  • az állandó kapcsolattartást és kommunikációt a partnerekkel,
  • a jogszabályok betartását és betartatását,
  • a rendszerek és a szolgáltatások állandó fejlesztését.

Hitvallásunk:
Hisszük, hogy a hosszú távú siker legfontosabb záloga az etikus üzleti magatartás, amely nem egyszerűen az erkölcsi alapelvek, vagy a törvényesség betartását jelenti. Az etika ennél sokkal több: nem külső kényszer, hanem személyes vállalás. Csak magunk tűzhetjük ki, és csak magunk érhetjük el.


Mit teszünk a minőség fenntartása érdekében?

 

  • MSZ EN 9001:2015 szabvány szerint kialakított minőségirányítási rendszert vezettünk be és működtetünk
  • munkatársaink képzéseit, szakmai fejlődését támogatjuk, hogy tudásukkal a minőség javításában aktívak legyenek
  • szolgáltatásaink minőségének javítása, valamint belső folyamataink hatékonyabbá tétele érdekében folyamatainkat és szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük
  • szervezetünk minőségi célkitűzéseit periodikusan felülvizsgáljuk
  • a minőségi célkitűzéseinket a szervezet minden érintett funkciója és szintje számára lebontjuk, értékeljük
  • betartjuk és betartatjuk a jogszabályokat
  • hosszú távú, olajozottan működő belső és külső szakmai kapcsolatokalakítunk ki
  • csak olyan alvállalkozókkal dolgozunk, akik elfogadják és számára is kötelezőnek érzik a minőségi elvárásainknak való megfelelést

 

Minőségpolitikánkat úgy valósítjuk meg, hogy az megfeleljen vevőink elvárásainak, a hazai és a nemzetközi előírásoknak és biztosítsa cégünk eredményességét, munkatársaink megélhetését.

Hírlevél feliratkozás

Kapcsolatfelvétel

Rendszer tanúsítvány

Minőség tanusítvány

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.